Продукція для HoReCa

HoReCa (Рос. Хорека),» ГРБ «(Готельно-ресторанний бізнес),» КаБаРе " (кафе, Бари, Ресторани). - поняття, що використовується в лексиконі маркетологів і фахівців з продажу, операторами і учасниками ринку (рестораторами, готельєрами, шеф-кухарями, компаніями-постачальниками і виробниками обладнання, продуктів харчування і послуг для готелів/готелів, ресторанів, барів і кафе), що позначає область сфери послуг індустрії гостинності (громадського харчування і готельного господарства) і особливий канал збуту товарів з безпосереднім споживанням продукції в місці продажу «з рук» (англ. on-trade), відмінний від продажу "на винос" (англ. off-trade).


Назва "HoReCa" (акронім) походить від перших двох букв в словах Hotel, Restaurant, Cafe/Catering (Готель — ресторан — кафе/кейтеринг[немає в джерелі]). Поширена думка, що останні дві букви терміна HoReCa (Ca) відповідають «сafe». Оскільки особливості барів і кафе як каналів збуту або підвидів сфери гостинності покриваються терміном «ресторан», раціональніше відносити Ca до перших букв «catering» (кейтеринг). Відмінності між кафе і рестораном набагато менше, ніж між кейтерингом і рестораном. Останнім часом має місце тенденція істотно розрізняти підходи до готельного і ресторанного бізнесу, що призводить до відмирання узагальненого терміна HoReCa. і поділу його на відповідні сегменти Ho і Re.


HoReCa як сегмент сфери послуг


HoReCa являє собою Послуги готелів, готелів і гостьових будинків, а також оренди апартаментів і, в цілому, позначає послуги гостинності та громадського харчування.


Як торговий канал HoReCa являє собою об'єднання підприємств громадського харчування, сфери послуг, постачальників B2B-товарів, товарів, призначених для перепродажу в точках реалізації HoReCa, а також виробників даних товарів, представників інформаційно-маркетингових послуг.


Необхідно уточнити, що сегмент HoReCa останнім часом стрімко розвивається. Даний розвиток включає в себе зростання кількості клубів і готелів, ресторанів, барів. Зважаючи на дану тенденцію, розвивається, відповідно, і бізнес, Супутній сфері HoReCa. З'являються компанії, що спеціалізуються на поставках спеціального обладнання, декоративних виробів, текстилю, освітлення, уніформи для персоналу та іншої ексклюзивної продукції для ресторанів, готелів, барів і підприємств громадського харчування.


Точки продажів HoReCa


Під визначення точки продажів HoReCa підпадають всі точки надання послуг громадського харчування, при цьому їх об'єднує процес безпосереднього вживання продукції на місці реалізації. Споживання в сегменті HoReCa відбувається в ресторанах, барах, готелях, кафе, закусочних, клубах, їдальнях, бістро, кав'ярнях та інших підприємствах, які можна віднести до громадського харчування та готельного господарства.


Товари HoReCa


Товари HoReCa являють собою продукцію для продажу в точках HoReCa, а також товари та обладнання для забезпечення діяльності даного сегмента. До подібного виду товарів відносяться готові до вживання харчові товари, такі як:


Алкоголь, сигарети, Снекова (англ. snack-перекус) група продукції та інші товари для перепродажу в точках HoReCa.


Напівфабрикати для подальшого приготування, серед яких: заморожені і сублімовані продукти та інші товари, призначені для подальшого приготування в точках продажів HoReCa.


B2B-товари для забезпечення діяльності HoReCa, включаючи витратні матеріали.


Ексклюзивна продукція преміум-класу для ресторанів і барів.


Спеціалізоване обладнання HoReCa, різні пристосування для готельного та ресторанного бізнесу.


Так звані товари но-фуд-групи-Витратні матеріали для клієнтського сервісу.


POS-матеріали HoReCa — Point of Sales матеріали)-рекламно-маркетингові матеріали, які сприяють просуванню певного бренду або товару в точках продажів HoReCa. До такого роду маркетинговому апарату відносяться: підставки під серветки, тейбл-тенти, меню-Холдери та ін.


Маркетинг HoReCa


Необхідно розділяти маркетинг точки продажів HoReCa і маркетинг продаються за допомогою точок товарів HoReCa.


Маркетинг товарів, що продаються через HoReCa-маркетинг просування товарів в точці продажів. При цьому сегмент HoReCa не призначений для реалізації продукції у великих обсягах, до яких звикли постачальники і продавці рітейлу. Як правило, HoReCA є специфічним каналом для споживчих марок для створення репутації (іміджу) і розширення присутності на ринку/заняття ніші. Продаж товару за допомогою HoReCa дозволяє підвищити брендову вартість товару (збільшити додаткову вартість товарного знака) за рахунок антуражу точки продажу (закладу), мистецтва обслуговуючого персоналу і досвіду кухарів. Таким чином, даний канал дозволяє активно стимулювати продажі певних марок в роздробі. При цьому, на відміну від рітейлу, в точках продажів HoReCa немає необхідності надання великої кількості конкурентних марок. В основному, в даній сфері використовуються ексклюзивні контракти.


Для просування продукції в HoReCa використовуються наступні маркетингові стратегії:


Брендинг точки HoReCa.


Програми лояльності серед постійних клієнтів.


Програми стимулювання збільшення середнього чека, кількості чеків від одного споживача.


Програми перехресного маркетингу (у разі розміщення в торгових центрах та інших точках з власною клієнтурою).


Зовнішня реклама.


Програми масового обслуговування всередині і за межами точок HoReCa, серед яких:


банкетні програми


кейтеринг


програми сезонного обслуговування


програми виїзної торгівлі


Для успішного маркетингу HoReCa необхідна оперативна взаємодія точок продажів, постачальників та інформаційних партнерів, що в сукупності дозволить забезпечити максимальну задоволеність відвідувачів HoReCa. Наступні елементи необхідні для ефективного маркетингу HoReCa:


Якість і його збереження.


Сталість всього, що було визнано клієнтурою «успішним».


Дотримання технологічності процесу, виробництва і упаковки.


Терпимість і порядність по відношенню до споживача (клієнта).


Успішний брендинг самої точки і товарів, в ній пропонованих.


Ефективний маркетинг (інформаційне охоплення аудиторії) за межами точки HoReCa.